Tuesday, March 9, 2010

JAWATAN KOSONG DI KOLEJ ISLAM TEKNOLOGI ANTARABANGSA ( KITAB ) PULAU PINANG.

Jawatan kosong sebagai Penolong Pensyarah ICT, Pegawai Tadbir, Pegawai Pemasaran, Jurulatih Tasmi' Tahfiz al Quran untuk wanita sahaja, Pegawal keselamatan dan Pemandu bas.

Kelayakan sebagai Penolong Pensyarah sekurang-kurangnya ijazah sarjana muda dalam bidang berkaitan. Bagi pegawai tadbir dan pegawai pemasaran sekurang-kurangnya diploma dalam yang berkaitan. Jurulatih Tasmi' Tahfiz al Quran sekurang-kurangnya diploma tahfiz al Quran dan mempunyai kuat ingatan menghafaz al Quran. Pemandu bas mesti mempunyai lesen E dan permit kenderaan awam. Pegawal Keselamatan hendaklah boleh membaca.

Sila hantarkan resume dan salinan sijil atau permit kepada Rektor, Kolej Islam Teknologi Antarabangsa ( KITAB ) Pulau Pinang, Bangunan Tahfiz, Masjid Negeri, Jalan Air Hitam, 11400 George Town, Pulau Pinang. Emailkan juga salinan itu kepada abumnr@gmail.com.

Anggapkan pemohonan selepas 6 bulan adalah tidak berjaya.

Terima kasih.


2 comments:

  1. salam

    us zainal tahniah atas kewujudan blog...moga bermanafaat utk ummah

    tantang jawatan tu isteri ana boleh minta lagi ke ustaz? baru tau pasal jwtn tu bila bukak blog anta

    ustaz imran

    ReplyDelete
  2. Al salamualaikum,
    Jawatan kosong secara terbuka. Hantar sahaja resume, bila ada kekosongan kita akan panggil temuduga. Kalau selepas 6 bulan selepas temuduga, hantar balik resume. Bila ada kekosngan akan panggil temuduga semula, mana tahu ada rezeki kali tu, dapatlah.

    Hantar sahaja resume.

    Mohon maaf, lambat respon.

    ReplyDelete